Jimmy Choo on kingabränd, mille valisid britid mullu 20 kõige lahedama brändi hulka.
Naistekingade bränd Jimmy Choo hakkas tegema meestekingi
Usaldades brittide maitset, tasubki vast mainida, et seni vaid luksuslikke naistekingi teinud firma saatis poodi esimesed meestele mõeldud jalavarjud, kirjutab thaindian.com.
Uudne valik sisaldab kergeid vettpidavaid saapaid, susse ja sportlikke vaba-aja jalatseid. Ettevõtte loominguline direktor Tamara Mellon (pildil fotoaknas) ütles käesoleval nädalal poodi jõudnud uudistoodangu kohta, et mehed peaksid olema uhked selle üle, mida nad jalas kannavad.
«Minu visooni järgi õhkub Jimmy Choo`d kandvast mehest enesekindlust ja stiili sõltumata sellest, kas ta on kunstnik või investeerimispankur. Ma ise vaatan meeste juures esimese asjana tema kingi,» pajatas loovdirektor Mellon.
Uudistoodangu hinnad algavad 466 eurost, ulatudes 821 euroni, ehk kroonides siis vahemikus 7269 - 12 800. Kaupa näeb brändi koduleheküljel siin.
Brittidele sümpatiseerivatest brändidest saab lugeda allpool lisatud artiklist.