Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Naistekingade bränd Jimmy Choo hakkas tegema meestekingi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Tamara Mellon
Tamara Mellon Foto: SCANPIX

Jimmy Choo on kingabränd, mille valisid britid mullu 20 kõige lahedama brändi hulka.

Usaldades brittide maitset, tasubki vast mainida, et seni vaid luksuslikke naistekingi teinud firma saatis poodi esimesed meestele mõeldud jalavarjud, kirjutab thaindian.com.

Uudne valik sisaldab kergeid vettpidavaid saapaid, susse ja sportlikke vaba-aja jalatseid. Ettevõtte loominguline direktor Tamara Mellon (pildil fotoaknas) ütles käesoleval nädalal poodi jõudnud uudistoodangu kohta, et mehed peaksid olema uhked selle üle, mida nad jalas kannavad.

«Minu visooni järgi õhkub Jimmy Choo`d kandvast mehest enesekindlust ja stiili sõltumata sellest, kas ta on kunstnik või investeerimispankur. Ma ise vaatan meeste juures esimese asjana tema kingi,» pajatas loovdirektor Mellon.

Uudistoodangu hinnad algavad 466 eurost, ulatudes 821 euroni, ehk kroonides siis vahemikus 7269 - 12 800. Kaupa näeb brändi koduleheküljel siin.

Brittidele sümpatiseerivatest brändidest saab lugeda allpool lisatud artiklist.

Märksõnad

Tagasi üles