81-aastast meest pahandas see, kui mitmekordse PIN-koodi sisestamise järel pangaautomaat kaarti enam tagasi ei andnud, kuna PIN olevat vale ja uue kaardi saamine võtab terve nädala aega.
Pangaautomaati jäänud kaart ajas eakal mehel hinge täis (3)
«6. juulilt jäi mul Swedbanki kaart, millega juunis olin vajaliku rahasumma automaadist kätte saanud, Magistrali keskuse pangaautomaati teatega, et PIN-kood on vale. Vaatasin ülesmärgitut, sisestasin numbri uuesti ning jõudsin summani, kui tuli taas teade, et pin-kood vale,» kirjeldas toimetuse poole pöördunud Ülo.
Kui kolmandal korral samuti sama viga tekkis, sõi pangaautomaat kaardi ära ning Ülo arvas vaid, et küllap eakad sõrmed eksisid. Pangakontorisse pöördudes paluti tal uue kaardi saamiseks avaldus kirjutada ning teatati, et kaardi saab ta kätte 16. juulil.
«Kommenteerisin: «Kas Valgast ja hobusega toodult?» Sain vastuseks, et uus kaart trükitakse Lätis ja mulle pakuti ka ajutist kaarti, kuid loobusin sellest. Koduteel tulin järeldusele, et Swedbankil on millegipärast vaja välja vahetada see kaarditüüp, mida seni kasutasin. Kodus sain teada, et varasemalt on «ärasöödud» kaarte saadud tagasi, muidugi isikuandmete kontrollimise järgi,» oli mees nördinud.
Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivaski sõnul näitab automaadi elektrooniline logi, et antud juhul on klient kolm korda PIN koodi valesti sisestanud.
«Seega sisestas klient koodi ikkagi kolm korda järjest valesti - mis põhjusel ta seda tegi, ei oska öelda. Meie näeme oma logidest, et PIN oli antud kaardi osas vale. Mis puudutab uue kaardi tootmist, siis tõepoolest meil on pangakaartide valmistamisel ja kättetoimetamisel omad tähtajad ehk siis kontoris kohapeal me kaarte ei valmista,» selgitas ta.