Prügifirma Ragn-Sells avaldas täna teate, milles palub klientidel teenindajatega suheldes olla konstruktiivne.
Prügifirma: palume teenindajatega suheldes olla kiire ja sõbralik
Ragn-Sellsi ärijuht Agu Remmelg palus klientidelt mõistvat suhtumist, kuna jäätmete kogumine võtab praegustes oludes kolmandiku võrra rohkem aega ja autojuhtide töökoormus on väga suur.
«Arvestades ka klienditeenindusse sissetulevate kõnede ja meilide arvu kahekordistumist, palume teenindajaga suhtlemisel olla kiire, sõbralik ja konstruktiivne – nii jõuame enamate helistajatega tegeleda,» ütles ta.
Samas on prügifirmale Remmelga sõnul viimasel ajal tulnud ka positiivset tagasisidet. «Kliendikirjade hulgas on üllatavalt palju positiivset tagasisidet ja kiidusõnu meie autojuhtidele,» mainis Remmelg.
Samas lubab Ragn-Sellsi kirjeldatud olukord jäätmeveos, et pinged prügifirmade ja klientide vahel hakkavad lahtuma. Ärijuhi sõnul on kõikides piirkondades püütud leida lahendusi olukorra normaliseerimiseks ning vähemalt nende firma on töödega taas järjepeal.
«Linnades teostame hinnanguliselt 95-99 protsenti kokkulepitud tühjendustest, maal veidi vähem,» märkis Remmelg.