«Peamine eesmärk on teha teenus Uberi kaudu kättesaadavamaks,» selgitas ettevõtte otsust Uber Baltikumi juht Enn Metsar. Tema sõnul on mitme üleilmsed näited tõestanud, et kui hinnatase on madalam, siis kasvab ka nõudlus teenuse järele.
«Kui me vaatame näiteks seda, et Tallinnas on tasuta ühistransport, aga sellest hoolimata on siin kuskil 140 000 eraautot,» rääkis Metsar, mis potentsiaali nad hinna langetamisel näevad. «Teisest küljest me mõtleme ka juhtidele - küsimus on siin ka efektiivsuses,» lisas Uber Baltikumi juht.
Kui vaadata Uberi juhtide kulutatud aega, siis see läheb kolme etapi peale. «Üks on kutse ootamine, teine on sõitjale järgi sõitmine ja alles kolmas on sõitja viimine soovitud sihtkohta,» kirjeldas Metsar. Samas neist kolmest ainult viimase eest saab juht tasu, mistõttu on kaks esimest etappi juhi seisukohalt ebaefektiivsed.
Just seda aitaks aga lahendada suurenenud nõudlus, mida ettevõte veerandi võrra soodsama sõidu hinnaga soovib saavutada. «Kui on linnas rohkem inimesi, kes soovivad Uberiga sõita, siis on tõenäoline, et lähim auto on lähemal, kui praegu, ja sellega väheneb ka reisija juurde sõitmiseks kuluv aeg,» rääkis Metsar.
Tegemist ei ole ajutise kampaaniaga, vaid alates 1. juulist hakkabki Uberiga sõitjatele kehtima senisest hinnast veerandi võrra soodsam hind. «Loomulikult me valmistume ette ka selleks, et järgnevatel päevadel ja nädalatel oleks juhte rohkem,» rääkis Uber Baltikumi juht ettevalmistustest uuele hinnapoliitikale üleminemisele.