Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Mugavuse võidukäik: üha suurem osa eestlasi ostab toidu veebipoest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Prisma kliendid peavad veebis esitatud tellimusele ise järele tulema, kuna kojutoomise teenust pood veel ei paku.
Prisma kliendid peavad veebis esitatud tellimusele ise järele tulema, kuna kojutoomise teenust pood veel ei paku. Foto: Liis Treimann

Juba poolteist aastat saavad Tallinna ja selle ümbruse elanikud osta toidukaupu kodunt lahkumata - e-toidupoe täisteenust, mil kaubad tuuakse kliendile koju kätte, pakuvad Selver, Maxima ja Coop.

Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kaiv rääkis, et e-toiduäri on väga kiiresti kasvav - tellimuste arv on ainuüksi viimase poole aastaga kasvanud kahe ja poole kordseks, vahendab ERR uudisteportaal.

Konkreetset liidrit, millise poeketi kaupu Omniva kullerid kõige enam koju toimetavad, Kaivu sõnul ei ole.

Äsja alustanud Coop on oma e-poe teeninduspiirkonda kahe kuu jooksul juba kolm korda laiendanud. Lähema poole aasta jooksul plaanivad nad veel vähemalt ühte linna laieneda, kuid täpsemaid plaane esialgu ei avalikusta.

«Meil on valmisolek teenust laiendada olemas. Esimesena tuleks kõne alla ilmselt Tartu,» kergitas katet Kaiv.

Rimi ja Comarket veebipoe teenuseid ei paku, kuid Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul on ka nemad selle projekti väljatöötamisega alustanud. Prisma pakub hetkel lahendust, mil klient saab endale veebipoes kauba komplekteerida, kuid peab sellele kauplusesse siiski ise järele tulema.

Tagasi üles