Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Omanik kahtlustab uuel sõidukil avariilisust (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Kristjan Teedema

Mullu sügisel Kuressaare Autoteeninduse vahendusel eraisikult kehtiva garantiiga sõiduki ostnud mees sai enda väitel tünga osaliseks, kui pool aastat hiljem ilmnes, et masinal on mingil põhjusel kapott ära vahetatud.

Mees märkas novembris automüügiportaalis auto24.ee 2013. aasta Honda CR-Vd, mille läbisõit oli 88 000 kilomeetrit ning millele kehtis ka garantii, kirjutab Meie Maa.

Müügikuulutuses mainiti, et autol on äsja vahetatud täkke tõttu esiklaas, esimesed pidurikettad ja -klotsid, tagasilla õli, lisaks garantiikorras vasak tagumine uksetihend ja esimene kardaanirist.

Kuna mees töötab ise Tesman Auto ülevaatuspunktis, jagab ta autode tehnoseisundist mõndagi. Mees ostis auto ära ja maksis selle eest 18 500 eurot.

Jaanuaris avastas ta külgedel kriipimised, mille lasi poleerida ja kaks detaili ära vahetada. Kuna tegemist on hõbedast värvi autoga, siis ei pannud ta sügisel vihmaste ilmadega neid vigu tähelegi.

Pool aastat pärast auto kasutamist soovis mees auto edasi müüa. Sõiduki vastu huvi tundnud ostja uuris aga omal käel auto tausta ning sai Kuressaares asuvast Honda esindusest ML Autoservice teada, et kapott oli mõlkis olnud ning ära vahetatud.

Mis põhjusel kapott ära vahetati, kas kuhugi otsasõidu tõttu või kukkus hoopis jääpurikas kapotile, seda ML Autoservice müügikonsultant Siim Albert kinnitada ei osanud.

Varem sama Honda CR-Vd liisinud naise sõnul aitas autot müüa tema väimees, kes töötab Kuressaare Autoteeninduses müügikonsultandina.

«Neli kuud pärast auto müümist hakkas uus omanik väitma, et Hondal on kivitäkked, masin on avarii teinud ja sellel kapott vahetatud. Ta ütles, et peab pool masinat üle värvima ning mina pean selle kompenseerima,» pahandas naine.

Hondal kehtis garantii kuni 2016. aasta veebruarini. «Ma ei saanud autoga midagi teha, sest siis oleks garantii muutunud kehtetuks,» selgitas ta.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Meie Maast.

Tagasi üles