Hiina juhtiv marketingifestival Asian Marketing Effectiveness Festival (AME), toimumispaigaga Šanghais, avas registreerimise delegaatidele.
Marketingifestival Hiinas Šanghais kutsub
Festival, mille nime lõppu lisandub ka «Awards» ehk auhinnad, toimub 12-13 mail ja on mõeldud eeskätt kogenud turundajatele, agentuurijuhtidele, brändipioneeridele, tarbimise uurijatele ja meediaomanikele, et vahetada kogemusi ja saada inspiratsiooni.
Kindlasti kulub festival marjaks ära ka Eesti ärimeestele, kes Hiinas äri ajavad.
Festivali seminariprogrammi eest vastutab rahvusvahelise reklaamiagentuuri BBH juht Charles Wigley. Festivalil jagatavad auhinnad keskenduvad Hiina Vaikse ookeani äärses osas silma paistnud turundustegude tunnustamisele.
Šanghai asub Hiina läänerannikul (just siis Vaikse ookeani ääres), kust üle mere jäävad Jaapan ja Korea poolsaar. Šanghais toimus eelmisel aastal ka maailmanäitus World Expo.
AME teeb koostööd Cannes Lionsiga. Registreerimine kuni 15. märtsini on 20 protsenti tavahinnast odavam. Vaata lähemat infot aadressilt http://ame.asia.