Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Marketingifestival Hiinas Šanghais kutsub

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Vaade tänavale Hong Kongis, mis on Hiina administratiivne osa
Vaade tänavale Hong Kongis, mis on Hiina administratiivne osa Foto: SCANPIX

Hiina juhtiv marketingifestival Asian Marketing Effectiveness Festival (AME), toimumispaigaga Šanghais, avas registreerimise delegaatidele.

Festival, mille nime lõppu lisandub ka «Awards» ehk auhinnad, toimub 12-13 mail ja on mõeldud eeskätt kogenud turundajatele, agentuurijuhtidele, brändipioneeridele, tarbimise uurijatele ja meediaomanikele, et vahetada kogemusi ja saada inspiratsiooni.

Kindlasti kulub festival marjaks ära ka Eesti ärimeestele, kes Hiinas äri ajavad.

Festivali seminariprogrammi eest vastutab rahvusvahelise reklaamiagentuuri BBH juht Charles Wigley. Festivalil jagatavad auhinnad keskenduvad Hiina Vaikse ookeani äärses osas silma paistnud turundustegude tunnustamisele.

Šanghai asub Hiina läänerannikul (just siis Vaikse ookeani ääres), kust üle mere jäävad Jaapan ja Korea poolsaar. Šanghais toimus eelmisel aastal ka maailmanäitus World Expo.

AME teeb koostööd Cannes Lionsiga. Registreerimine kuni 15. märtsini on 20 protsenti tavahinnast odavam. Vaata lähemat infot aadressilt http://ame.asia.

Märksõnad

Tagasi üles