Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Piltuudis: trikoodes modellid tutvustasid uut veebišopingu brändi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy

Londonis nägi eelmisel nädalal meeliköitvat välimarketingiüritust, kui kümmekond modelli nii trikoodes kui külmakartlikumad mantlites, tutvustasid uut veebišopingu brändi Isme.

Uue brändi mõte on see, et osta saab sealt just sellist kaupa, mis ostjatele meeldib. Nii ei pea tarbijad juhinduma moemajade diktaadist selle kohta, mis on parasjagu in.

Et seda mõtet väljendada, jalutasidki modellid läbi Londoni kesklinna peatänavate kalleimate poodide eest.

Protestimaiguline, kuid heatujuline jalutuskäik leidis aset eelmise nädala neljapäeval, kui kraadiklaas näitas seitset külmakraadi. Naised kandsid plakateid, millele oli kirjutatud (vabas tõlkes): «Peatänava poodides pole midagi minu jaoks» ja «Moodi ei piira vanusebarjäärid».

Uue šoppamiskeskuse nimi Isme on lühend sõnadest «(This) is me» (see olen mina). Sait on mõeldud küpsetele ja moodsatele naistele. Kaubavalikut kogu garderoobi jaoks pakkuv veebisait on suunatud esmajoones naistele vanuses 40-60, kirjutab Marketwire. Kaup on taskukohane ja moodne.

Kaubamaja käivitas Suurbritannia suurim kataloogi- ja veebikaubamajade omanik Shop Direct Group ja see asub aadressil isme.com.

Tagasi üles