Päevatoimetaja:
Sander Silm

Autojuht pettus kahes autoremonditöökojas (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Autoremonditöökoda.
Autoremonditöökoda. Foto: Aldo Luud / SL Õhtuleht

Postimees tegi üleskutse, kus palus lugejatel jagada oma kogemusi autoremonditöökodade kohta. See peale kirjutas meile üks autojuht, kes pettus suisa kahes autoteeninduses.

Anonüümsust soovinud lugeja oli aastaid BMW omanik ja kui ühel hetkel hakkas probleem kojameeste tööga, otsustas ta pöörduda ühe autoremondifirma poole. «Kojamehed nimelt vahepeal töötasid ja vahepeal ei töötanud, seega viisin auto kontrolli, õhtul tagasi saades esitati arve vea otsimise eest, kuid viga ei leitudki,» meenutas mees.

Talle öeldi, et relee ja mootor on korras, et vaadake kui probleem jälle hakkab, siis tulgu tagasi. «Õhtul töökojast tagasi sõites hakkas paduvihma kallama ja kojamehed lakkasid töötamast. Kui ikka Tartu maanteel 110km/h sõita ja järsku on vaateväli null, on avarii kerge tekkima, kuid õnneks avariid ei tulnud, aga auto jäi tee äärde saju lõppemist ootama,» kirjeldas lugeja ohtlikku olukorda.

Järgmine päev vaatas tema sõber asja üle ja selgus, et probleem oli relees. «Relee oli täiesti mustaks kärsanud, polnud isegi küsimust, milles viga. Liiatigi leidis sõber vea üles ühe minutiga,» rääkis mees. Ta lisas, et peale releevahetust enam selliseid probleeme ei esinenud, aga töökojast jäi küll mõru maik suhu.

Ühtlasi meenutas mees, et teine karm kogemus oli Tallinnas ühes töökojas, kus ta käis Toyotal pidurikettaid vahetamas. «Arve esitati üksjagu suur ja garanteeriti, et nüüd on kõik korras ja sooviti turvalist sõitu ka veel. Kui olin Kadaka teel, siis oli vaja pidurdada ja oi, pidureid pole,» kirjeldas lugeja teist ohtlikku sõitu. Ta lisas, et piduripedaal vajus täiesti põhja ja auto sai pidama lõpuks käikude ja käsipiduriga.

«Seepeale pöörasin otsa ringi ja sõitsin autoremondifirmasse tagasi, kus kõigepealt teenindaja ei uskunud mu juttu, kuid siiski puhisedes kutsus meistri, kes viis siis venekeelsete sajatuste ja puhisemise saatel auto uuesti töökotta,» selgitas autoremonditöökojas pettunud mees.

Ta ootas pea kaks tundi, kuni mehaanik lõpuks pidurid ära õhutas. «Igatahes normaalset piduritööd enam sellel autol ei kohanud ja tagasi puhisevate meistrite juurde ma ka ei läinud,» tõdes mees.

Tagasi üles