Teisel lugejal on jällegi autoremonditöökodadest vaid positiivsed kogemused. «Meie auto on ostetud Pärnust Volkswageni esindusest, nüüd on see juba 10 aastat Møller Auto. Kõik tehnohooldused on tehtud sama firma töökojas. Kui on midagi leitud ja see on vaja korda teha, siis on meid sellest teavitatud, tehtud kalkulatsioon ja pakutud tegemise aeg. Tööd on alati tehtud korralikult. Suhtumine on olnud heatahtlik ning abi on alati pakutud delikaatselt, otsustamine on jäetud kliendile.
Ma lausa tunnen, et minu auto pidamise vajadusse on alati suhtutud täie tähelepanuga ning sõbralikult. Seda vajan ma eelkõige nüüd, kus olen jõudnud vanuriikka. Neil seal Pärnu Møller Autos on ka üsna püsiv kaader ning minuga suhtleb teisel pool letti juba ammu üks ja sama mees, kõrvallaudades on ka samad mehed – seega arvan, et minu auto teenindamine Pärnus on igati OK ja soovin väga edu nendele meestele nende töös. Sõidan julgelt Møller Autos teenindatud autoga. Pisuke asjatundlik järelevaatamine ikka toimub ka,» kirjutab lugeja.
Rakverest pärit lugeja ei ole aga rahul oma kodukandi autoremonditöökojaga. «Kogemused Rakveres asuva Wiruauto töökojaga. Ostsin sealt kunagi kasutatud auto ja tingimuseks oli nende poolne hoole enne auto ostu. See pidi sisaldama mootoriõli ja filtrite vahetust. Samuti oli nende poolt ka masina tehnoülevaatuse teostamine ülevaatuspunktis. Hiljem selgus, et ei õlisid ega filtreid ei olnud vahetatud (vanad filtrid olid endiselt alles). Ülevaatus oli kusagilt ostetud. Korralikku remonti vajava esisillaga ei oleks olnud lihtsalt võimalik kuidagi ülevaatust ametlikult läbi saada. Paberil oli muidugi kirjas, et kõik vedelikud ja filtrid on vahetatud. Kui ei eksi, siis to kelm,» kirjutab lugeja
Hea lugeja, kui ka sinul on sarnaseid kogemusi, siis kirjuta sellest aadressil tarbija@postimees.ee. Kirjutajate nimed jäävad anonüümseks.