Septembri parima veebireklaami tegi Estonian Air

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaader veebireklaamist
Kaader veebireklaamist Foto: Estonian Air

Postimees Online jätkab head tava tuua välja meisterlikult teostatud reklaamid koos asjatundjate kommentaariga.

Septembri veebireklaamidest valis Postimehe veebireklaamide žürii välja Estonian Airi sügiskampaania veebireklaami, mis kujutab reisikohvrit, mis on kaetud linnade kleepsudega. Kohver pöörleb ja fookusesse jääva linna juurde ilmub hinnapakkumine.

Reklaami häid külgi vaeb Olav Osolin, kes oli kommentaari kirjutamise ajal veel reklaamiagentuuri Zavod BBDO juhataja. Nagu kõik kindlasti teavad, teatas Osolin aasta algul osaluse müügist agentuuris.

Olav Osolin: «Raske öelda, kui paljud mäletavad aegu, mil oli moodne iga välismaareisi kinnitada spetsiaalse kohvrietiketiga. Mida rohkem oli kohvril etikette, seda suurem rännumees tema kandja oli. See komme oli au sees veel isegi 70ndatel, mil Egiptusest või Indiast naasnud nõukogude turistide kohvreil uhkeldasid püramiidid või Taj Mahal.

Estonian Airi sügiskampaania kasutab selle mälestuse kenasti ära. Infot on palju, kuid erinevatele sihtkohtadele nutikalt viitavad etiketid ja  kohvri tempokas liikumine hoiavad vaataja tähelepanu rakkes ning jätavad Estonian Airist igati soodsa ja moodsa lennukompanii mulje. Sümpaatselt lihtne ja maitsekas reklaam, mis teeb oma töö kindla peale ära.»

Vaata kaadreid bännerist fotoaknas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles