Täna hommikul oli tähelepanelik klient Rimi Eesti Facebooki seinale postitanud küsimuse, kus ta päris, et miks on nende Tallinna poodides banaani kilohinnad erinevad.
Klienti häiris jaeketi puuviljade hinnaerinevus (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Miks on kesklinna Rimides banaanikilo kallim kui mujal? No ei saa aru, et oleks tegu oluliselt erinevate banaanidega», pahandas klient Rimi Facebooki lehel.
Rimi sisekommunikatsioonispetsialist Monika Kaljusaar sõnas, et Eestis on jaekaupluste konkurents väga tihe, mis tingib ka selle, et erinevaid kaupu müüakse vahel ka omahinna all, millest üheks tooteks on ka banaan.
«Kesklinna kaupluste puhul lähtume hinna kujundamise ühe osana sellest, milline on vastava toote hind teistes lähikonnas asuvates kauplustes. Kesklinna mängivad hindade puhul rolli ka sellised tegurid nagu näiteks kauplemispinnaga seotud kulutused − näiteks kõrgem rendihind,» ütles Kaljusaar kliendi kaebuse peale.