Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks lisab pood kaalukaubale automaatselt kaks senti? (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

«Käisin täna Sikupilli Prismas ja puuvilju valides vajutasin kaalul nuppu, et kui kaaslane paneb kauba kaalule, siis tuleks kohe ka silt, aga oh näe imet, silt tuli juba enne kauba kaalule asetamist,» kirjutas lugeja oma kogemusest. 

«Ühesõnaga absoluutselt igale hinnale on lisatud kaks senti. See ei ole küll suur raha, kuid saalitöötajale sellest teada andes oli tema vastus konkreetne: «See ei ole meie viga, see on süsteemi viga». Selge see, et see ei ole nende viga, kuid ma lootsin, et saalitöötaja tõmbab kaalujuhtme seinast ja teatab sellest juhatajale, kuid ei. Ühesõnaga naljakas olukord, et teatad veast, aga keda seda ikka huvitab,» lisas lugeja.

Vastab AS Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Silver Säga.

Saadetud videost on näha, et ehkki kaal on tühi, näitab see neli grammi ja väljastab ka nelja grammi hinna valitud tootele. Niisugune olukord, kus kaalu «nullpunkt» nihkub, võib tekkida siis, kui kaalule panna raskus liiga suure hooga. Kui näiteks arbuus või suurem kott kartuleid kaalu peale potsatab, võibki olla tagajärjeks see, et toodet kaalu pealt ära võttes on kaalu null vales kohas. Sellise olukorra lahendab kaalu taaskäivitamine või kaalu nullimine.  

Oleme täiesti nõus, et meie töötaja vastus kliendile ei olnud sedakorda korrektne. Õige käitumine töötaja poolt oleks olnud siinkohal kaalu nullimine või kaalu väljalülitamine ja olukorrast teavitamine. Täname klienti tagasiside eest ja käime töötajatega selle teema kindlasti üle.

Tagasi üles