Tarkvaragigant Microsoft tegi oma viimaste aastate ambitsioonikaima liigutuse, kui teatas esmaspäeva pärastlõunal, et omandab 26,2 miljardi dollari eest professionaalide suhtlusportaali LinkedIn.
Tellijale
Microsoft teeb hiigeltehingu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Summa on üüratu ja ilmselt mõnede arvates nii uskumatu, et näiteks ajakiri Fortune kirjutas esialgu oma online-uudises, et tehingu hinnaks oli 2,6 miljardit dollarit – kümme korda tegelikust summast vähem.
Bloombergi tehnoloogiaportaal kirjutab, et LinkedIn on koht, kuhu inimesed lähevad siis, kui nad otsivad tööd, ja Microsoft Office on inimeste töövahend siis, kui nad on juba tööl. Paljud ei näe mingit põhjust, miks peaks LinkedIni internetilehekülge sageli külastama.
Tehnoloogiasektori ajaloo üks suuremaid tehinguid põhinebki eeldusel, et kui need kaks kombineerida, hakkavad inimesed mõlemat keskkonda rohkem kasutama.