Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2016/06/14/5511225t1h9cf5.jpg)
10. juuni õhtul pani tähelepanelik Selveri klient jaeketi Facebooki seinale pildi viinapudelist, mille seest oli leidnud lisaks viinale veel peotäiega satikaid.
«Kas Selveril on kommentaare selle kohta?», küsis mees Facebookis. Viin oli väidetavalt ostetud Pirita Selverist.
Lugu lõppes tarbijasõbralikult, sest Selver oli suutnud säilitada hea klienditeeninduse maine ning juba samal õhtul mehe ees vabandanud ning palunud toote poodi tagasi tuua.
Tarbijaportaali sekkudes oli Selver lisanud foto alla ka täiendava vabanduse.