Paljud lennufirmad on teadlikud segavatest ehitustöödest, kuid hilinejad testivad siiski lennujaama vastutulelikkust, ehk kui tööde iseloom lubab, siis lubatakse hilinevatel lennukitel siiski maanduda.
Lennufirmad katsetavad Tallinna lennujaama vastutulelikkust
«Me oleme püüdnud hoida rada lahti, et vastu võtta ka hilinejaid, aga sel juhul võib esiteks ehitusgraafik hakata venima ja teiseks, kui me hoiame lennurada kauem lahti, siis võib tekkida mure, et me jõua seda kell kuus avada, kuid alates sellest kellast hakkab meil tulema esimene hommikune laine lende,» rääkis Koff ERR-ile.
Ta toonitas, et lennujaam peab maandumisraja täieliku turvalisuse, mistõttu on ajaline lõtk, mida jaam saab lennuettevõtetele pakkuda, tegelikult ülimalt väike.
Koffi sõnul on lennukompaniidele rõhutatu, et ehitustööd plaanipäraseid lende ei mõjuta, aga kui näiteks pühapäeval, mil lennurada oli kinni, võeti Lufthansa lennu vastu veel kell 1.26 ehk pea tund aega hiljem, siis üleeilsete tööde juures ei saadud enam lennu maandumist lubada, kuna hilinemine oli juba nii suureks läinud.
«Kuna me oleme vastutulelikud olnud, siis on nii mõnelegi firmale jäänud soov proovida Tallinnas siiski ka pärast raja sulgemist maanduda,» lisas ta.
Refereeritud artiklit saab lugeda ERR-ist.