Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks ei saa Elronis punaseid sente kasutada? (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Arvo Meeks

«Sõitsin roniga, pilet läks maksma 2 eurot ja 10 senti, mul oli anda sularahas 2 eurot ja 11 senti. Andsin raha müüjale, seepeale ütles ta, et rongis ei kasutata punaseid sente, kuna hinnad on täisarvulised ja tal pole mulle vahetusraha tagasi anda,» kirjutas lugeja.

Piletimüüja ütles veel lugejale, et punaseid sente võetakse küll vastu, aga tagasi enamjaolt anda pole. «No mind see üks sent väga ei morjendanud, aga pigem olin üllatunud selle jutu peale. Ütlesin siis, et las see üks sent jääda, mis seal ikka,» lisas lugeja.

Mõne aja möödudes tuli aga klienditeenindaja sõitja juurde tagasi ja poetas talle ühe sendise peo peale, sest keegi rongi teises otsas oli vahepeal samuti punaste sentidega maksnud. «Mul aga siiski jäi mõtteisse küsimus, et kuidas nii saab. Kui see raha (punased sendid) on Eesti riigis käibel, siis peaks ka kõik müüjad seda raha vastu võtma. Samahästi võiks mõni suurem pood öelda, et nad näiteks ei võta üheeuroseid vastu, sest puudub vajadus. Mulle igatahes tundus see olukord absurdne,» arvas lugeja.

Olukorda selgitab Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Mai Vahtrik

Elron aktsepteerib loomulikult kõiki Eestis käibel olevaid münte. Võimalik, et klienditeenindaja püüdis öelda, et kuna rongis makstakse «punaste müntidega» harva, sest hinnad on ümardatud, siis tal ei ole hetkel vastavat vahetusraha.

Klienditeenindajad saavad töö alustamisel vahetusraha kaasa, aga kui reisi jooksul peaks siiski tekkima olukord, kus täpset vahetusraha ei ole, vabandab klienditeenindaja kliendi ees ning teenindab teda veidi hiljem.

Tõesti, vabandame, kui klienditeenindaja end selgelt ei väljendanud, teenindusjuht räägib temaga selle teema veel üle.

Tagasi üles