Päevatoimetaja:
Sander Silm

Loovettevõte peab mõtlema müügile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Alpaka pleed
Alpaka pleed Foto: Erakogu

Eduka loovettevõtte üks võti on hea toode, kuid sellest üksi ei piisa. Peale tootearenduse tuleb mõelda ka sellele, kuidas oma kaup klientideni viia. Selles mängivad olulist rolli läbimõeldud müük ja hea bränd.

Digitaalse loovmeedia inkubaatori Digix esindaja Martin Aadamsoo sõnul saab paljudele loovettevõtjatele takistuseks see, et nad on oma tootesse ülepeakaela armunud. «Kui sa oled armunud teismeline, siis sa diskole ei lähe ja teisi ei vaata. Ehk sa ei saa üldse aru, mis su ümber toimub ja mida teised teevad,» ütles Aadamsoo sel nädalal disainifoorumil MELT.

Selle asemel peaksid loovettevõtted võtma veidi küpsema inimese positsiooni ja olema «suhtes nagu keskealised, kes on võimelised end ka natuke oma suhte nimel muutma», kirjeldas Aadamsoo. Inkubaatorit vedades on ta alustavate loovettevõtete puhul täheldanud, et kui äriidee seisab kolme kuni viie kuu möödudes ikka samal kohal ja pole kuhugi arenenud, on see oluline ohumärk.

Tagasi üles