Eduka loovettevõtte üks võti on hea toode, kuid sellest üksi ei piisa. Peale tootearenduse tuleb mõelda ka sellele, kuidas oma kaup klientideni viia. Selles mängivad olulist rolli läbimõeldud müük ja hea bränd.
Tellijale
Loovettevõte peab mõtlema müügile
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Digitaalse loovmeedia inkubaatori Digix esindaja Martin Aadamsoo sõnul saab paljudele loovettevõtjatele takistuseks see, et nad on oma tootesse ülepeakaela armunud. «Kui sa oled armunud teismeline, siis sa diskole ei lähe ja teisi ei vaata. Ehk sa ei saa üldse aru, mis su ümber toimub ja mida teised teevad,» ütles Aadamsoo sel nädalal disainifoorumil MELT.