/nginx/o/2016/06/08/5487979t1h9208.jpg)
Lääne sanktsioonidesse takerdunud Kalašnikov pööras pilgu koduturule ning on seal edukas, kirjutab New York Times.
Lääne sanktsioonidesse takerdunud Kalašnikov pööras pilgu koduturule ning on seal edukas, kirjutab New York Times.
Kuulsa AK-47 tootja on toonud tarbijateni uusi tooteid, koondanud kaadrit ning uuendanud brändi.
Automaatrelva ennast – sõjavägede ja sõjakate seltskondade lemmikut kõikjal maailmas – on hakatud turundama asjaarmastajatele ja jahimeestele kodusel Venemaal.
Juba ongi uus strateegia vilja kandmas ning tänavu tõuseb ettevõte tõenäoliselt taas kasumisse – seda ka nõrgenenud rubla abiga.
«Nad hakkasid klientidele tähelepanu pöörama,» ütles advokaat ja relvaentusiast Dmitri Baljasov lasketiirul Moskva lähistel.
«Nad müüvad oma toodet moodsalt ja stiilselt,» ütles advokaat, käes seaduslik tsiviilkasutuseks mõeldud Kalašnikov. Sellised relvad lasevad ainult ühe paugu korraga – valang on välistatud.