USA jaekett Wal-Mart teatas, et hakkab toidukaupade kojuvedamisteenuste pakkumisel tegema koostööd sõidujagamisettevõtetega Uber ja Lyft.
Maailma suurim jaeäri hakkab Uberiga toidukaupade kojuvedamisteenust pakkuma
Täpsemalt alustatakse teenuse testimisega järgmise kahe nädala jooksul Denveris ja Phoenixis, pilootprojekti edu korral koostööd laiendatakse.
Wal-Marti jaoks on ülioluline vähendada kaupade kojuvedamisaegu, kuna sellise teenuse abil saaks sihikule võtta need suurlinnades elavad inimesed, kellel pole autot ning kes toidupoest võtavad kaasa ainult nii palju kaupu kui nad ise kanda jõuavad.
Maailma suurima jaeäri teatel hakatakse klientidelt küsima kojutellimise eest 7-10 dollari vahemikku jäävat tasu, lisaks luuakse selle tarbeks ka eraldi teavitussüsteem.
Wal-Marti veebipõhine konkurent Amazon pakub oma klientidele kojuvedamisteenust Prime Fresh, mille vahendusel on klientidel võimalik tellida värskeid, samal päeval koju toimetatavaid toidukaupu. Amazon tegutseb oma teenusega praeguse seisuga California osariigi lõuna- ja põhjaosas, Seattle´is, Philadelphias ja New Yorgis.
Veebipõhise toidukaupade äri suuruseks hinnatakse USAs 10,9 miljardit dollarit, lähima kolme aasta jooksul oodatakse sellelt igal aastal pea kümneprotsendilist kasvu.