Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Tele2 põhjustas kliendile taas peavalu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Tairo Lutter

Margit lasi suurendada oma internetipaketti, et ta saaks teleka puudumisel arvutist ka telekanaleid vaadata. Pärast teleka saamist soovis ta paketi taas väiksema vastu vahetada, selleks aga ilma peale maksmata võimalust ei antud.

«Liitusin poolteist aastat tagasi Tele2-ga, sest nad pakkusid piiramatut 4G paketti hea hinnaga,» ütles Margit. Kuna maakodus oli tal just niisugust pakkumist mugav kasutada, siis võttis naine lisaks veel netipulgagi tähtajalise lepinguga kahe aasta peale.

Selle aasta jaanuaris muudeti pakett piiratud mahuga paketiks (20 GB). «Teade saabus arve märkuste real. Loodan, et kõik, kes arveid saavad, loevad iga kord arve kõik read läbi,» lisas ta. Margit ise on harjunud vaid summat vaatama ja ehk lisaks ka ridu, millest see koosneb. «Ma tunnistan oma hooletust, et seda ei näinud, muidu oleks kuu jooksul tähtajalise lepingu üles öelnud,» kinnitas Margit.

Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Egle Merbach ütles, et seaduse järgi on sideoperaatoril kohustus klienti lepingutingimuste muudatusest teavitada 30 päeva ette kodulehe vahendusel. «Kuna me mõistame, et kliendid ei pruugi meie kodulehte igapäevaselt külastada, teavitame kliente omal initsiatiivil lisaks veel ka personaalselt arve märkuste real ja iseteeninduses. Hoolime oma klientidest ja teeme rohkem, kui seadus nõuab ehk kasutame suisa kolme paralleelset kommunikatsioonikanalit, et juhtida klientide tähelepanu muudatustele,» lisas Merbach.

Leping jäi naisel õigel ajal üles ütlemata ja ta kasutas teenust edasi. «Kuna aga maakodus televiisorit polnud, siis vaatasin mõnd ETV sarjagi arvutist. See aga tõstis andmemahu veidi suuremaks uuest, piiratud mahust,» rääkis naine. Seetõttu valis ta uue, kallima ja suurema mahuga paketi, mida Tele2 teenindaja talle telefoni teel soovitas ja naise sõnul kiiresti ära vormistas.

Kuna aga televiisor soetamine maakodusse sai teoks, siis naine enam suuremat mahtu ei vajanud ja soovisin liikuda tagasi algse mahu ja arvega paketi peale. «Aga oh imet, see ei ole enam võimalik. Sain firmast vastuseks, et see on tasuline teenus ja lisaks kaasneb sellega ka leppetrahv. Huvitav ja kummaline on tõsiasi, et soovides paketti kallimaks muuta, ehk meievahelisest kokkuleppest taganeda Tele2 kasuks, siis sellega ei kaasnenud ühtegi tasu ega trahvi,» oli Margit nördinud.

Merbach ütles, et Tele2 pakkus tõesti naisele 4G paketti hea hinnaga. «See tähendab, et klient liitus kampaania ajal ja soodustusega kaasnes tähtajaline leping. Kui klient on liitunud kampaania raames ja sõlminud tähtajalise lepingu, siis on paketti võimalik vahetada vaid suurema vastu. Tähtajatu lepingu puhul on võimalik pakett tasuta vahetada nii suurema kui väiksema vastu,» selgitas kommunikatsioonijuht.

Tagasi üles