Alates tänasest alustab tööd uus taksoäpp Wisemile, mis aga sama teenust pakkuvate firmade arvates olulist konkurentsi ei paku.
Taksode võrgustik laieneb veelgi
«Wisemile eesmärgiks on pakkuda võimalikult laia transpordi võrgustikku, sest firma hakkab ise tulu teenima ka e-poodide ja toidukettide pakivedudelt,» ütles ettevõtte tegevjuht Arti Kütt. Oluliseks pidas Kütt ka seda, et taksojuhtidel oleks võimalus raha teenida ka päevasel ajal, kuna tööpäeviti pole neil kuigi palju kliente. Hetkel töötab uus transporditeenust pakkuv äpp vaid Android'is ja iOS'i süsteemis hakkab rakendus toimima hiljemalt juuli alguses.
Wisemile alustas tegevust sõidujagamise võrgustikuna, olles populaane abivahend linnadevaheliseks transpordiks. Tänaseks on Wisemile'il üle 10 000 kasutaja. Taksoparki hakkab kuuluma ligi 400 autot, millest 70 sõidavad firma logodega. Ajujahi äsjalõppenud hooajal jõudis Wisemile seitsme parema hulka.
Wisemile on sotsiaalne transpordi võrgustik, mis läbi linnadevahelise ja linnasisese sõidujagamise, takso- ja kullerteenuste ühendab edukalt omavahel juhid, reisijad ja pakisaatjad. Wisemile mobiilirakenduse kasutamine on tasuta ja ilma vahendustasudeta.
Küsides konkurentsi pakkuva firma, Taxify arendusjuhi Martin Villigi arvamust turule tulnud uue taksofirma kohta, ütles ta, et Eesti turule on viimase aasta jooksul tulnud mitmed uued mobiilirakendused. «Meil on heameel öelda, et Taxify autojuhtide ja sõitude arv kasvab jätkuvalt ning suurima autopargina pakume kliendile kiireimat auto saabumise aega Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Kuressaares ning mujal Baltikumis,» lausus Villig. Ta märkis, et Taxify, mis sai Eestist alguse, on tänaseks laienenud juba kümnesse riiki, mis võimaldab teenust kasutada ka väljaspool Eestit.
Villig lisas, et Taxify kasvamise eelduseks on olnud kliendile kontrollitud kvaliteediga ja laia autode valiku pakkumine. «Töötame aktiivselt teenuse usaldusväärsusega - autojuhtide lisamisel põhjalik dokumentide ja taustakontroll, lisaks teenuse koolitus.» Jooksvalt saadab firma iga sõidu järel klientide tagasiside, millele reageerime operatiivselt. Oluline pluss on see, et kõik autod aktsepteerivad Taxify kaardimakset ja äriklientidele on välja töötatud uus Business teenus, kus sõitude eest tasutakse kuu lõpus koondarvega.
Küsimusele, kas Taxify'l on plaanis uue konkurendiga sarnane muudatus läbi viia, vastas Villig, et Taxify ei plaani Wisemilega sarnaselt loobuda kvaliteedikontrollist, sest platformi puhul on usaldusväärsus kõige olulisem. «Küsides autojuhtide käest mõistliku tasu, võimaldab see firmal pakkuda operatiivselt kliendituge, oma teenuseid edasi arendada ja turundada.»
Ta tõi näiteks, et uudne Taxify Business teenus pakub juhtidele sõite ka tööpäevadel, kui tavapärane taksonõudlus on väiksem. «Meie eesmärgiks on jätkuvalt suurendada taksojuhtide töö efektiivsust lühema kliendini jõudmise distantsi ja suurima tellimuste arvu kaudu, suurendades juhtide igakuist sissetulekut,» lausus Villig ja tõdes, et seega olulist konkurentsi kasvu Taxify ei pelga.