/nginx/o/2016/05/31/5456143t1hc0b9.jpg)
Börsile minek mõjub firma sisekultuurile ja välisele imagole väga hästi, me ei ole enam välispartnerite jaoks suvaline firma Lõuna-Eesti metsade vahelt, ütles Võrumaa joogitootja Linda Nektari vähemusaktsionär ja nõukogu liige Kuldar Leis.
Börsile minek mõjub firma sisekultuurile ja välisele imagole väga hästi, me ei ole enam välispartnerite jaoks suvaline firma Lõuna-Eesti metsade vahelt, ütles Võrumaa joogitootja Linda Nektari vähemusaktsionär ja nõukogu liige Kuldar Leis.
«Arvestades meie pikaajalisi eesmärke, oli börsileminek kindlasti õige samm,» rääkis Kuldar Leis, vahendab Äripäev. Linda Nektaril oli börsile minnes kaks eesmärki: saada arenguks raha ja tõestada enda usaldusväärsust välispartnerite silmis.
Leis on Tallinna börsi põhinimekirja mineku protsessi läbi teinud Premia Foodsiga ja alternatiivbörsile First North mineku Linda Nektariga. «Esimesel puhul võttis protsess otsusest kauplemise alguseni kaheksa kuud ja teisel neli kuud. Kui firma on sisemiselt korras, siis koostöös nõustajatega on alternatiivbörsile minek lihtne.»
Loe pikemalt Äripäevast.