/nginx/o/2016/05/31/5456077t1hac98.jpg)
Kui maailma suurimad õlletootjad on viimase viie aasta jooksul oma turuväärtuse kahekordistanud, siis Saku õlletehase omanik, maailma suurtootjate hulka kuuluv Carlsberg on näidanud tunduvalt aeglasemat kasvu.
Kui maailma suurimad õlletootjad on viimase viie aasta jooksul oma turuväärtuse kahekordistanud, siis Saku õlletehase omanik, maailma suurtootjate hulka kuuluv Carlsberg on näidanud tunduvalt aeglasemat kasvu.
Erinevus tuleneb sihtturgude vähesusest ja nende omapärast, vahendab Äripäev. Seda, et välismaiste turgude arvukus on oluline, on edukalt tõestanud Leuvenis peakorterit omav õlletootja AB Inbev, kes sarnaselt Heinekeniga on oma aktsiate väärtust viimase viie aasta jooksul kahekordistanud.
AB Inbevi tulemused on paranenud tänu heale läbimüügile USA ja Mehhiko turgudel. «Meie müügitulu globaalsetelt brändidelt, nagu Corona, Stella Artois ja Budweiser, kasvas eelmisel aastal 5,9 protsenti,» seisis ettevõtte majandusaasta aruandes.
Loe pikemalt Äripäevast.