Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Enamik ajakirju suurendas reklaamikülgede arvu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Pildil suurim reklaamivedur Vogue müügil Hiinas
Pildil suurim reklaamivedur Vogue müügil Hiinas Foto: SCANPIX

149 rahvusvahelise ajakirja reklaamimahu monitooringutulemustest selgub, et 99 neist suurendas mullu reklaamikülgede arvu võrreldes 2009 aastaga.

See rõõmustav uudis selgus rahvusvahelise ajakirjade ühenduse uudiskirjast (Magazine Industri Newsletter, ehk MIN), mida vahendab USA veebikülg Business Insider.

Võrdluseks: 2009. aasta novembris tehtud kokkuvõte tuvastas, et vaid kümme ajakirja 150st suutis tõsta reklaamikülgede arvu 2008. aastaga võrreldes.

MIN lisab oma uudiskirjas, et ajakirjaäris on olla põhjust optimistlik mulluste haletsusväärsete numbrite parandamisel eeloleval aastal.

Optimistlik on ka Eesti suurima ajakirjade kontserni Ajakirjade Kirjastus juht Mart Luik. Ta ütles esmaspäeval BNSle: «Tänavu prognoosime ajakirjade trükitiraažide mõõdukat ehk ligi 5 protsendilist kasvu.»

Ja siin kümme suurimat reklaamikülgede kasvatajat.

  1. Vogue, kes avaldas aastas pluss 318 reklaamilehekülge
  2. People StyleWatch,  pluss 311 lk
  3. Elle Decor, pluss 288 lk
  4. Harper`s Bazaar, pluss 268 lk
  5. Marie Claire, pluss 219 lk
  6. InStyle, pluss 214 lk
  7. Real Simple, pluss 199 lk
  8. Chicago, pluss 199 lk
  9. Elle, pluss 190 lk
  10. Parenting Early Years, pluss 170 lk

 

Tagasi üles