Limpa juubelile pühendatud reklaam on tekitanud sotsiaalmeedias vastupanu. Reklaamitav kuuspakk on tõstnud lapsevanemad tagajalgadele, sest kuuspaki all peetakse enamasti silmas kuuest õllest koosnevat toodet.
Limpa kuuspakk ajab lapsevanemad marru (15)
Tartu limonaadi maskott Limpa tähistab sel aastal 80. sünnipäeva ja selleks puhuks on A. Le Coq välja tulnud ka reklaamklipiga, milles pakutakse limonaadi kuuspakki sünnipäevahinnaga. See on pannud aga omakorda lapsevanemad kihama, sest kuuspaki all mõistetakse enamasti kuuest õllest koosnevat toodet.
Terve Eesti SA asutaja Riina Raudne sõnul on lapsevanematel õigus muretseda. «Siin on tegemist võttega, mida saab nimetada strateegiliseks kahetimõistetavuseks. Ühelt poolt seostub kuuspakk õllega, teiselt poolt reklaamitakse alkoholivaba jooki lastele,» sõnas Raudne.
Ta lisab, et tegemist on näitega olukorrast, kus alkoholitööstus harjutab lapsi alkoholi rituaalidega oluliselt varem, kui lapsed isegi alkoholi joomise vastu huvi tundma hakkavad. «Pisut sarnased joomise treenimise rituaalid on laste kaasamine klaaside kokkulöömisesse ja lastešampus – need edastavad lastele selge sõnumi: sa oled teretulnud osalema alkoholi joomise kultuuris ja kohe, kui oled piisavalt suur, lisame ka etanooli molekulid.»
A. Le Coqi turundusjuhi Katrin Verniku sõnul nemad seost alkoholireklaamiga ei näe. «Juhime tähelepanu, et 6-pakkidena müüakse juba pikka aega lisaks Limonaadile jookidest ka Borjomi, Värska, Coca-Cola jt. tooteid ja toiduainetööstuses leiab multipakk kasutust kohukeste, jogurtite, kreemide, jt toodete valdkonnas. Multipakk on toiduainetööstuses tavapärane pakend ja meie seost alkoholireklaamiga ei näe.»