/nginx/o/2016/02/08/5025907t1hd492.jpg)
Parim viis ideaalse töötaja leidmiseks? Lase neil rääkida 90 protsenti ajast.
Parim viis ideaalse töötaja leidmiseks? Lase neil rääkida 90 protsenti ajast.
Sellele järeldusele jõudis Marcus Buckingham Company omanik Marcus Buckingham. Ta on aidanud värvata töötajaid näiteks Toyotal, Facebookil ja Coca-Colal, vahendab Business Insider.
Buckingham avastas, et värbajad saavad tihti kandidaadist vale mulje, kuna veedavad intervjuu aja kandidaati oma ootustesse surudes. Kandidaadid tajuvad seda ning hakkavad andma oodatud vastuseid.
Seega - küsi avatud küsimus ning lase töösoovijal rääkida. Kõikide küsimuste pärimise asemel oleks hea teada saada, milline on inimese iseloom. See aitab aru saada, mismoodi ta tulevikus töökohal käituma hakkab.
Tema teine soovitus on, et kandidaati tuleb uskuda, ükskõik, mida ta räägib.