Nordea panga klient jäi oma pangakaardist ilma, kui püüdis SEB automaadist raha välja võtta. Kaardi kättesaamine osutub üllatavalt keeruliseks.
Tellijale
Sularahaautomaat jättis kliendi pangakaardita (2)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«25. mail võtsin Nordea pangakaardiga Paide Konsumi juures SEB pangaautomaadist 65 eurot välja. Soovides kaarti kätte saada, vajutasin nupule «Lõpeta», mis peale ilmus ekraanile hoopis teade «Kahjuks ei saa kaarti väljastada»,» kirjutas Kalle Kroon. Ühelegi nupule vajutamine ei aidanud, kaarti ta kätte ei saanud, ka ei saanud teised soovijad automaati kasutada ning Kroon helistas SEB infonumbrile.