/nginx/o/2015/09/30/4542637t1h54ec.jpg)
Cherry konkurendi, vautšerikeskkonna Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
Cherry konkurendi, vautšerikeskkonna Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
«Kui me Chilliga 2010. aastal alustasime, pidime langetama kasvustrateegia kohta olulise otsuse,» sõnas ta Äripäevale ja lisas, et e-kaubanduse üldine seis ei ole antud juhul tema sõnul probleem.
Aigro sõnul jagunes 90 protsenti Eesti turust Chilli ja Cherry vahel võrdselt ning põhiliselt käis võitlus samade tuntud koostööpartnerite üle.
Loe pikemalt Äripäevast.