/nginx/o/2011/01/12/497571t1hc5e4.jpg)
Eilses ETV «Ringvaates» möönis reklaamiasjatundja Olav Osolin, et valimiskampaania üritustel ei taha parteid jätta inimesi tühjade kätega, ikka on hea, kui midagi on pihku pista.
Eilses ETV «Ringvaates» möönis reklaamiasjatundja Olav Osolin, et valimiskampaania üritustel ei taha parteid jätta inimesi tühjade kätega, ikka on hea, kui midagi on pihku pista.
Osolini sõnul soovivad erakonnad tavaliselt nänni ette valmistades kolme asja: et kingitusi oleks palju, need saaks kätte võimalikult odavalt ja et need oleksid võimalikult kihvtid.
Tihtipeale ei lähe need kolm asja omavahel kokku, mistõttu toodetakse tihtipeale suhteliselt mõttetut rämpsu.
Alljärgnevas videolõigus saab näha, millist nänni seekord valimisüritusel saada võiks, kui ise vaid varmas olla. Erakonnad saatsid «Ringvaatele» täiskomplektid oma valimisnännist.