Eilses ETV «Ringvaates» möönis reklaamiasjatundja Olav Osolin, et valimiskampaania üritustel ei taha parteid jätta inimesi tühjade kätega, ikka on hea, kui midagi on pihku pista.
Valimiste eel: Olav Osolin hindab erakondade reklaamnänni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osolini sõnul soovivad erakonnad tavaliselt nänni ette valmistades kolme asja: et kingitusi oleks palju, need saaks kätte võimalikult odavalt ja et need oleksid võimalikult kihvtid.
Tihtipeale ei lähe need kolm asja omavahel kokku, mistõttu toodetakse tihtipeale suhteliselt mõttetut rämpsu.
Alljärgnevas videolõigus saab näha, millist nänni seekord valimisüritusel saada võiks, kui ise vaid varmas olla. Erakonnad saatsid «Ringvaatele» täiskomplektid oma valimisnännist.