Viimastel päevadel on SAS jätnud ära mitu lendu Kopenhaagenisse ja jäänud hätta reisijate teavitamisel. Lennufirma saatis seoses sellega vabanduse.
SAS otsustas reisijatelt vabandust paluda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Scandinavian Airlines SAS alltöövõtja Cimber Air viis läbi lennukitüübi CRJ9 plaanivälise tehnohoolduse. Tehnohoolduse läbiviimise hetkel viibis lennujaamas 10 lennufirma 11st CRJ9 lennukist, mis mõjutas oluliselt Kopenhaageni ja Tallinna vahelist lennuliiklust,» seisab SASi vabanduses.
Scandinavian Airlines SAS juhataja Balti riikides Ruta Juciene ütles, et ettevõtte prioriteediks on alati klientide turvalisus. Kuna ühel CRJ9 lennukil ilmnes probleeme telikuga, siis SAS pidas vajalikuks teha täiendav kontroll kõikidel sama tüüpi lennukitel. «Me anname endast parima, et leida klientidele ärajäänud lendude asemel asendusreise sihtpunkti jõudmiseks. Palume vabandust tekkinud ebameeldivuste pärast,» teatas Juciene.