Singapuri ja Malaisia vahelised veed kandsid enne puidust laevu, mis kandsid endas eksootilisi vürtse. Nüüd kannavad nad sootuks teistsugust kaupa.
Kauplejad hoiustavad naftat laevadel kahjumist hoolimata
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Naftakauplejad hoiavad neis nüüd toornaftat lootuses, et kahe aastaga poole oma hinnast kaotanud aine siiski taastub, ütlesic Morgan Stanley analüütikud, vahendab Bloomberg.
Teistest erinevaks muudab selle asja olu, et arvestades praegusi nafta hindu ning hoiustamise kulusid, on see ettevõtmine kahjumlik. Pank hindas, et kahjum oleks 0,48 kuni 6,11 dollarit barrel.
See ergutab laevnikke naftat hoiustama. «Et kasumisse jääda, peab nafta hind tõusma piisavalt, et katta ka praegu tekkiv kahjum,» nentis pank.
See tekitab muret, sest toornafta hind võib samaks jääda või vajalikust vähem kerkida.