Sama eesmärki täidab kaubagrupi kõige populaarsemate markide paigutamine pika riiulirivi keskele – hoolimata sellest, kummast otsast sa oma lemmikjuustule läheneda püüad, pead alati mööduma võimalikult paljudest alternatiividest. Samal otstarbel tõstetakse tooted aeg-ajalt pisut teise kohta, et klient ei leiaks oma lemmikuid automaatselt üles, vaid peaks silmadega ka üle alternatiivide libistama.
Kuid silmad ja kõrvad pole ainsad, mille tähelepanu püütakse haarata. Vähemalt sama intensiivse mõju alla satub ka haistmismeel, kui ninna tungib vastupandamatu pirukalõhn. Pole harukordne, et mõnusat hõngu suunatakse saiaahjude juurest ostuhalli spetsiaalsete ventilaatorite abil. Välismaal on uuemates supermarketites isegi automaatsed süsteemid, mis teatud aja tagant lõhna vahetavad – vastasel korral harjub inimene ühe lõhnaga paari minuti jooksul ära ja haistmise kaudu ostuisu enam ei tekitata.
Kogu supermarket on üles ehitatud nii, et sa ostaksid sealt võimalikult palju kraami. Riiulite otstesse ja peamiste käigukoridoride kõrvale paigutatakse kõiksugu maiustusi ja sooduspakkumisi, mida võib kerge südamega kaasa haarata.
Kõige tüüpilisem impulssostude lõks on aga kassasaba, kust leiad lisaks šokolaadibatoonidele tõenäoliselt ka mitu reklaami – olgu selleks siis ajalehe reklaamplagu või energiajooki täis minikülmik. Pikas järjekorras seistes jäävad need kindlasti silma ja loodetavasti ka näppu.
Impulssostude suhtes on eriti haavatavad need poodlejad, kes võtavad supermarketisse kaasa pisipere. Kui tuhisesid mänguasjariiulitest imekombel nii mööda, et pesamuna ei märganud, siis pole sa veel kaugeltki pääsenud. Kogu magusasektor on sisustatud nii, et madalamatel riiulitel – lapse nägemiskõrgusel – on kommid, mille ostmisest on keeruline keelduda. Kui laps on kommipaki juba kätte haaranud, siis võib selle konfiskeerimisest suur skandaal sündida ja seda sa ju ei tahaks. Kallimad maiused on paigutatud kõrgemale, kust lapsed neid kätte ei saa, kuid kus nad jäävad vanemate maia pilgu ette.