Reklaamides (sh e-maili teel saadetavates) ei pea hinnad olema esitatud kahes vääringus, seega piisab nende puhul ka eurohindadest, teatas tarbijakaitseamet.
Reklaamides ei pea hinnad kahes vääringus olema
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mis puudutab portaali www.lastminute.ee, siis seal on eripakkumistel hinnad küll üksnes eurodes, kuid nende peale klikates lööb ette reisifrima koduleht, kus hinnad ka kroonides ära toodud.
Paljude reisifirmade kodulehel on hinnad küll eruodes, kuid samas kõrval on eurokalkulaator, mille abil lihtne kroonihind ise leida. Seegi variant on tarbijakaitseameti poolt aktsepteeritav.