Hiinlaste soov elada läänelikku elu tõmbab neid magnetina kinodesse.
Hiina kinopiletiturg kasvas 64 protsenti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmisel aastal kasvas Hiinas müüdud kinopiletite arv võrreldes 2009. aastaga uskumatud 64 protsenti. Aastaga avati riigis 300 uut kino, kirjutab BBC.
Kokku müüdi mullu Hiinas kinopileteid 1,2 miljardi euro väärtuses. Üheks suuremaks hitiks osutus hiinlaste silmis Hollywoodi kassaraputaja-film «Avatar». Kodumaistest filmidest oli edukaim «Aftershock»
Kuid siiski esineb Hiina kinoasjanduses veel kitsaskohti. Kohapealsed kinoametnikud kutsuvad hiina filmitegijaid tegema mitmekesisemaid filme, et need suudaksid lääne filmidele paremini konkurentsi pakkuda.