Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2016/05/19/5409031t1hd495.jpg)
Tallinna-Tartu maantee uut trassi on projekteeritud juba 1937. aastast alates, sest praegune teeb nii mitmeski kohas sisse suure kaare, mis aja-, kütuse- ning autoremondikuludena läheb igal aastal eestlastele maksma miljoneid eurosid. Aprilli lõpus kinnitas valitsus aastateks 2017–2020 eelarvestrateegia, mille kohaselt ehitatakse 2018. aastast alates Tallinna-Tartu maantee Kose-Mäo lõik neljarajaliseks uue marsruudi alusel. See lühendab Eesti kahe suurema linna vahelist maad autoteel umbes viie kilomeetri jagu, spetsialistide hinnangul on ajavõit 10–15 minutit.