Tarmo Vanamõisa maanteeametist märkis, et teenindusbüroodes järjekordade vältimiseks ning töötajate aja planeerimiseks peaksid inimesed vastuvõtu ette broneerima.
Vanamõisa: inimesed võiksid maanteeametis oma aegu broneerida
Maanteeameti peadirektori asetäitja asendaja Tarmo Vanamõisa selgitas Vikerraadio saates «Uudis+», et maanteeameti büroodes on töötajate arvud suhteliselt erinevad ja tahes-tahtmata kõiki teenuseid sama kvaliteediga, sama tõhusalt ja sama aja jooksul pole võimalik pakkuda, vahendab ERR.
«Meil on rida teenuseid, mida kliendid tarbivad näiteks kord või kaks nädalas. Pigem ootangi, et kuna meil on kõikides büroodes avatud broneerimissüsteemid, siis inimesed planeeriksid ja broneeriksid oma aega. See ühtlasi tähendab, et me saame ise oma töötajate aega paremini planeerida, kuna teame, et meie pakutud päevadele on inimesed oma teenused planeerinud,» rääkis Vanamõisa.
Tema sõnul on maanteeameti teenused, näiteks juhiloa vahetamine või autoost suhteliselt pika aja peale planeeritavad ning e-teenustena on kaetud kõik põhilisemad teenused.