Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tasub teada: millal Taxify hindu kergitab

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Henrik Raave
Henrik Raave Foto: Liis Treimann

Postimehe küsimustele vastates selgitas Taxify tegevjuht Henrik Raave mitu korda nädalas nende firma hindu kergitab.

Miks olete teinud klientide hindamise juhtidele kohustuslikuks?

Klientide hindamine on juhtidele vabatahtlik. Põhjusel, et 99,9 protsenti tellimustest on probleemivabad, on vaikimisi määratud kliendi hindeks viis tärni. Sellisel juhul saab juht sõitu lõpetades vajadusel kliendi hinnet muuta ning juurde kirjutada selgitava kommentaari, kuid tavaolukorras ei pea sellele lisaaega kulutama.

Kui madal peab olema kliendi reiting, et hakkate rakendama sanktsioone?

Kliendi hinnangu puhul me ei rakenda sanktsioone. See on indikaatoriks juhile, andes võimaluse tellimusest keelduda või olla kliendi suhtes ettevaatlik.

Milliseid sanktsioone rakendatakse klientidele, kes on saanud väga madala reitingu?

Sanktsioone ei rakendata.

Kui madal peab olema juhi reiting, et tema suhtes hakatakse rakendama sanktsioone?

Juhi hinnang peab selleks olema madalam kui 4,5.

Millised on need sanktsioonid?

Esmalt rakendab süsteem automaatse blokeeringu üheks päevaks. Kui tegemist on korduva blokeeringuga, määratakse kahenädalane sõidupiirang ning kolmandal korral juba permanentne blokeering. Sellistes olukordades helistame alati juhile ja uurime blokeeringu tagamaid. Mõistlike selgituste korral anname juhile võimaluse taas teenuse kvaliteeti ning hinnet parandada.

Kas teie rakenduse abil on võimalik sõidukit õhtul näiteks hommikuks ette tellida?

Selline võimalus on ainult äriklientidel eraldi veebilehelt. Keskmine ettesõiduaeg on Tallinnas kolm minutit, seega olulist vajadust Tallinnas Taxify kaudu autot ette tellida pole.

Kui tegu oli töö asjus tehtud sõiduga, siis kuidas on mul võimalik saada tšekki tasutud arve kohta?

Sõidujagajate puhul saadetakse kviitung automaatselt kõigile klientidele, kes on oma e-maili profiilis ära märkinud. Lisaks on võimalik seda küsida Taxify klienditoelt tagantjärele.

Kui suur peab olema nõudlus, kui rakendub senisest kõrgem sõidutariif, ja kui lai on piirkond, kus see kehtib?

Praegu kehtib see Tallinnas ja linna lähiümbruses. Hindu tõstetakse siis, kui nõudlus on tavaolukorraga võrreldes mitmekordistunud. Hindu tõstetakse põhjusel, et motiveerida nendel kellaaegadel rohkem juhte välja tulema ning tagada klientidele teenuse kättesaadavus.

Kui sageli seda Tallinnas ühe nädala jooksul ette tuleb?

Hindu tõstetakse reede ja laupäeva öösel tundideks, mil on kõige suurem nõudlus.

Kuidas selgitada asjaolu, et märksa kallima sõidualustustasuga (2.50) ja sõidukilomeetrihinnaga (50 senti/km) takso sõiduarve tuli sama suur kui teie rakenduse vahendusel tellitud sõidukil?

Sõidu hind kasvas tõenäoliselt ülalpool kirjeldatud ajatariifi tõttu. Tavataksojuhtidel rakendub ajatariif vaid juhul, kui sõidukiirus langeb alla 22 km/h.

Tagasi üles