Täna alustab Stigo mitmeid aastaid arendatud maailma kergeimate ja kiiremini kokku pakitavate elektrirollerite masstootmist ning müügi algust rahvusvahelistel turgudel.
Stigo jõudis viimaks masstootmisesse
Esimesed Stigod jõuavad lõppklientidele alates juunist. Pekingis esitlevad Stigo elektrirollerit ettevõtte tegevjuht Ardo Reinsalu ja disainer Matti Õunapuu koos Hiina ühisettevõtte esindajatega Yizhou He and Yi Sun-ga.
«Stigo elektriroller on mõeldud peamiselt linnainimestele, kellele on oluline rolleri kerge kaal (13,9 kg) ning selle kiiresti kokku pakkimise ja järel vedamise või siseruumidesse kaasa võtmise võimalus,» ütles Stigo tegevjuht Ardo Reinsalu pressiteates. Roller sõidab puhtalt elektrijõul ja läbitud kilomeetri hind on vaid mõni eurosent.
Stigo emafirma on Eestis ning tegutseb e-rolleri disaini, arenduse ja turundusega. Hiina ühisettevõtte meeskond vastutab tootmise, kvaliteedi ja materjalide eest. Stigo tootjatehas «Ming» on pikaajalise kogemusega jalgrataste vallas ja valmistab tooteid teiste seas ka näiteks «Specialized» ja «Strida» kaubamärkidele.
Stigo e-roller on Euroopas tüübikinnitatud ehk E-märgistusega ja tänavalegaalne sõiduk. Stigo kandev idee on lahendada linnainimeste liikumismured. Toote idee on lihtne - kerge e-roller on 2 sekundiga kokkuklapitav ning järelveetav nagu golfikott või ratastel kohver.
Pakituna võtab Stigo ruumi 48x40 cm. Seetõttu saab Stigo endaga igale poole kaasa võtta, pole vaja otsida parkimiskohta ning laadida saab tavalisest seinapistikust. Eestlaste leiutatud elektrirollerile on võimalik valida 200W või 250W võimsusega mootori vahel ning selle tippkiirus ulatub 25km/h. Läbisõit ühe laadimisega on olenevalt mudelist kuni 30 kilomeetrit.
Täna toimub Pekingis eestlaste leiutatud Stigo elektrirollerite ametlik esitlus rahvusvahelisele publikule.
Ettevõte plaanis tootmisega alustada juba eelmisel aastal.