Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: miks pank noort ema nöögib?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

«Mu naine sai Swedbankilt teate, et ta ei ole enam kuldkliendi staatuse vääriline, sest ta arvele ei laeku piisavalt raha.  Ta on lapsehooldus puhkusel ja palka ei saa, aga kas see on aluseks kuldkliendi staatusest ilma jätmisest? Eriti kui ettevõte peab end sotsiaalselt vastutustundlikuks,» küsib lugeja.

Vastab Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Ilma konkreetse kliendi nime või isikukoodi teadmata on keeruline anda hinnangut, et miks ta kuldkliendi staatusest välja arvati. Kindlasti pole sel miskit pistmist sellega, et klient lapsega kodus on. Nimelt on meil kriteerium, millega välistatakse kuldkliendi väljaarvamiste hulgast kõik kliendid, kes on alla kolmeaastase lapsega kodus. See tähendab ajal, mil neil puudub regulaarne sissetulek vanemahüvitise või palga näol, me neid kuldklientide hulgast välja ei arva. Seega käitume igati sotsiaalselt vastutustundlikult.

Kuldkliendiks saavad kliendid Swedbanki laekuva sissetuleku või Swedbankis hoiustatavate varade mahu alusel. Programmist arvatakse välja kliente, kes jäävad sissearvamise tingimustele alla või kellel on mittekorrektne maksekäitumine.

Tagasi üles