![Kuni 1. aprillini sõitis mandri ja suursaarte vahet Avies, kelle lennuloa peatas lennuamet likvideerimata puuduste pärast.](http://f8.pmo.ee/qbtT59tiUjeHLu4TR16J7OwMf5Y=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2016/05/13/5376327t1h3fbc.jpg)
Saaremaa ettevõtjad ja omavalitsuste esindajad soovivad, et kogukonna huvides toimiks saare ja mandri vaheline õhuliin vähemalt 30-kohalise lennukiga ja 12 korda nädalas.
Saaremaa ettevõtjad ja omavalitsuste esindajad soovivad, et kogukonna huvides toimiks saare ja mandri vaheline õhuliin vähemalt 30-kohalise lennukiga ja 12 korda nädalas.
«Vahehange kõrvaldab loodetavasti tänaseks juba üle kuu väldanud lennuliini katkestuse, kuid silmas tuleb pidada, et tegemist on eeskätt otsusega, mis määrab meie maakonna lennuühenduse kvaliteedi ja usaldusväärsuse järgmiseks kolmeks aastaks,» ütlevad Saaremaa ettevõtjate liit, linnavalitsus, omavalitsust liit ja Visit Saaremaa eile avaldatud ühispöördumises, vahendab Saarte Hääl.
Eelnevast tulenevalt on pöördumise koostajate hinnangul oluline rõhutada, et liini teenindava uue operaatori ja lennuki valikul peetaks silmas eelkõige just siinse kogukonna huve, sest nüüdisaegsed transpordiühendused on saarte elu- ja ettevõtluskeskkonna esmavajadus. «Olime ja oleme endiselt seisukohal, et maakonna arengut toetav lennuliiklus peab toimuma vähemalt 30-kohalise lennukiga ja 12 korda nädalas,» seisab pöördumises.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teeb järgmise nädala alguses otsuse, mis määrab Tallinna-Kuressaare ja Tallinna-Kärdla lennuliikluse vahehanke tulemuse.
Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Saarte Häälest.