11. mail sõlmis Elron tehnoloogiaettevõttega Ridango lepingu piletimüügisüsteemi uuendamiseks ja piletimüügi- ja tuvastusseadmete kasutuselevõtuks järgmise aasta suvest
Rongides tuleb hakata kaarti viipama
«Meie eesmärk on pakkuda mugavat piletiostu võimalust rongiga reisijatele kõikjal üle Eesti,» ütles Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo. «Rongidesse paigaldatakse seadmed, mis hakkavad võimaldama nii olemasoleva pileti tuvastamist kui ka piletiostu. Uue süsteemiga loome ka uudse kontaktivaba pangakaardi kasutamise võimaluse ning eelduse piletisüsteemide hilisemaks ühildamiseks teiste teenusepakkujatega.»
Lepingu kohaselt loob Ridango AS järgmise 12 kuu jooksul Elronile tervikliku elektroonilise piletimüügisüsteemi, tarnib seadmed ning pakub hiljem vajalikke tarkvaraarendusi ning süsteemi haldamise teenust.
«Ootame koostööd Elroniga põnevusega,» rääkis Ridango müügijuht Argo Verk. «Tehnoloogiliselt innovaatilised piletisüsteemid on meie tugevuseks – Ridango arendatud on näiteks Tallinna ja Tartu elektroonilised piletisüsteemid Eestis, aga oleme ellu viinud ka mitmeid projekte Põhjamaades.»
Elroni poolt välja kuulutatud riigihankele piletimüügisüsteemi uuendamiseks laekus kolm hanke tingimustele vastavat pakkumust. Hanke võitis transpordi piletisüsteemide ning reaalaja infosüsteemide valdkonna tehnoloogiaettevõte AS Ridango, kellega Elron sõlmis 11. mail lepingu 12 kuud kestvateks arendustöödeks ning 60 kuu pikkuseks piletimüügisüsteemi rendiks ja hoolduseks.
Eesti Liinirongid AS on kaubamärgi Elron all tegutsev riigile kuuluv ühistranspordiettevõte, mis pakub Stadler FLIRT elektri- ja diiselrongidega reisijaveoteenust kõigil Eesti siseriiklikel rongiliinidel. 2015. aastal saabus 98,80 protsenti diisel- ja 99,34 protsenti elektrirongidest lõppjaama õigel ajal. Elron plaanib 2016. aastal teenindada 6,6 miljonit reisijat. Ettevõttes on 306 töötajat.