Elron on hakanud vahetama välja seni kasutusel olnud sõidukaarte, uuenduse läbiviimise meetod aga vihastas välja sõitja.
Rongisõitjaid ootab ees uuendus
«Soovisin vana sõidukaardi alles jätta, et osta hiljem uus, aga piletikontrolli käigus keeldus kontrolör/müüja seda tagastamast,» kirjutas Henri. Mehe sõnul kinnitas klienditeenindaja, et tal on käsk kõik vanad kaardid kokku korjata.
«Kas sisuliselt ei ole tegu vargusega? Mina pole nõusolekut andnud enda ostetud vana kujundusega rongikaarti ära võtta. Võõra vara omastamine ilma nõusolekuta peaks kategoriseeruma minu teada varguse alla,» kirjutas mees. Ta lisas, et Elron pole kusagil sõitjaid kaardivahetusest informeerinud.
«Elron juba mõne aja jooksul vahetanud välja vanu siniseid Elektriraudtee kujundusega sõidukaarte uute oranžide Elroni sõidukaartide vastu,» selgitas Elroni turundusjuht Mai Vahtrik.
Ta selgitas, et kaardid vahetab klienditeenindaja rongis välja vana kaardi vastu antakse kohe uus. Samuti kantakse uuele kaardile kohe üle kehtivad piletid ning kaardil olev rahasumma. «Vahetus toimub kliendi jaoks mugavalt ning tasuta,» lubas Vahtrik.
Kui klient soovib vana kaardi endale jätta, on tal Elroni esindaja sõnul loomulikult selleks õigus. «Sel juhul saab ta endale ise järgmisel aastal uue kaardi osta,» täpsustas ta. Tasuta väljavahetamise korral võetakse vana kaart tagasi, et vältida hilisemaid segadusi, mida deaktiveeritud kaardid võivad rongis kaasa tuua.
Vanade kaartide väljavahetamisega uute Elroni sõidukaartide vastu soovib Elron ennetada võimalikke tehnilisi tõrkeid ning ühtlustada käibelolevate kaartide numeratsiooni. Kaardid vahetatakse jooksvalt välja vahetada 2017. aasta esimeseks pooleks.
«Loodame, et kõik sujub hästi. Kui siiski tekib tõrkeid või küsimusi, palume klientidel julgesti kirjutada aadressil info@elron.ee,» ütles Vahtrik.