Lähipäevil mitmeid võtmejuhte välja vahetavat Teliat tabas saatuse irooniana täna äpardus – ka suurele osale klientidest saadeti eksikombel e-kiri, mis oli mõeldud soovimaks «kõike head!» juba teenustest loobunud kliendile.
Telia soovis ekslikult paljudele klientidele «kõike paremat!» (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Aitäh senise koostöö eest! Anname endast parima, et sooviksite meie teenuseid taas kasutama hakata,» seisis ettevõtte segmendijuhtimise osakonnast saadetud kirjas, mille sooviti ühtlasi inimestele kõike paremat.
Ettevõtte teatel oli tegemist tehnilise veaga. «Telia palub siiralt vabandust tekkinud eksituse pärast ning kõikidele mõjutatud klientidele edastatakse ettevõtte poole ka personaalsed vabandused,» ütles ettevõtte esindaja Raigo Neudorf.
Kirja tegelikuks adressaadiks olnud Helin ütles Postimehele, et tegelikult pole ta Telia teenustest loobunud ja ei tea saadetud kirjast midagi.