/nginx/o/2016/05/08/5357717t1h2d81.jpg)
Rahvusvaheliste laevareisijate arvu pidurdamatu kasv pani Sillamäe ettevõtluse liidri Tiit Vähi ja Kunda mõjukaima ärimehe Einar Vallbaumi hoogsalt võistlema laevaliini rajamiseks Soome rannikulinna Kotkasse.
Rahvusvaheliste laevareisijate arvu pidurdamatu kasv pani Sillamäe ettevõtluse liidri Tiit Vähi ja Kunda mõjukaima ärimehe Einar Vallbaumi hoogsalt võistlema laevaliini rajamiseks Soome rannikulinna Kotkasse.
Sellest ajast peale, kui nurjus esimene katse Sillamäe ja Kotka vahelise laevaliini avamiseks aastatel 2006–2008, kasvas rahvusvaheliste laevareisijate arv Eestis üle 2,5 miljoni inimese võrra. Tegemist on kümme korda suurema arvuga, kui Ida-Viru maavalitsuse uuringu järgi võiks Kotka sadama kaudu igal aastal Sillamäele saabuda.