Päevatoimetaja:
Angelina Täker

USA mõttekoda TED kuulutas välja heade veebireklaamide võistluse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Otitakse head ideed
Otitakse head ideed Foto: SCANPIX

Tehnoloogiat, meelelahutust ja disaini edendav mõttekoda soovib leida reklaame, mida saaks kasutada ka näidetena veebiloengutes selle kohta kuidas videomeedias levivad head mõtted.

Nagu kirjutab Youtube`i blogi, hindab TED reklaamide konkursile oodatavate veebireklaamide juures võluvat lugu, maailma paremaks muutvat ideed, humaansust, uudset tehnoloogiakasutamist.

Samuti tahab TED näha reklaame, mis julgustavad inimesi lahendama probleeme ja leidma vastuseid küsimustele. Ka oleks parem, kui reklaamid oleksid lõbusad, nutikad ja kirgi sütitatavad.

Osavõtjad ei pea töötama kindlasti reklaamiagentuuris, kuigi ka see pole miinuseks. Tööde esitamise tähtaeg on 7. veebruar.

Üksikasjalik informatsioon võistluse kohta on leitav nii Youtube` blogist, kui TED.com koduleheküljelt.

Tagasi üles