«Mitmes Selveris võib märgata elektroonilisi hinnasilte. Kas jaekett hakkab elektrooniliste hinnasiltide peale üle minema ja kui palju see maksab?» soovib lugeja teada.
Lugeja küsib: kas Selver läheb üle elektroonilistele hinnasiltidele?
Vastab Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.
Katsetame hetkel kolmes kaupluses pilootprojektina kolme erineva tarnija digitaalseid hinnasilte. Klient võib neid peamiselt märgata puu- ja köögiviljaosakonnas, kus hindu küllaltki tihti muudetakse.
Hindade käsitsi muutmine on aeganõudev, ehk digitaalsete hinnasiltide puhul toimub aga hindade muutmine hetkega ning nii on kõige paremini tagatud samad hinnad nii hinnasildil kui kassas. Kahtlemata aitab see mõnevõrra vähendada inimeste töökoormust, kuid lahendused ise on veel küllaltki kallid ning seetõttu ei ole üleminek digitaalsetele hinnasiltidele kindlasti kiire protsess.
Lisaks hinna kuvamisele soovime hakata tulevikus digitaalsete hinnasiltide kaudu pakkuda klientidele võimalikult palju toodetega seonduvat lisateavet. Näiteks saab klient hinnasildilt mobiiliga skannida QR-koodi ning saada toodete kohta lisateavet alates retseptidest, soovitustest, infost sellega kokku sobivatest toodetest kuni võimaluseni «laikida» toodet sotsiaalmeedias välja.
Samuti saab turunduslikel eesmärkidel vahetada hindu kiiremini ja anda sellest digitaalsetel hinnasiltidel muutustele tähelepanu juhtivaid kuvamisvõimalusi kasutades ka ostjatele kohe teada.