Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: kas Selver läheb üle elektroonilistele hinnasiltidele?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Peetri Selver.
Peetri Selver. Foto: Selver

«Mitmes Selveris võib märgata elektroonilisi hinnasilte. Kas jaekett hakkab elektrooniliste hinnasiltide peale üle minema ja kui palju see maksab?» soovib lugeja teada.

Vastab Selveri kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Katsetame hetkel kolmes kaupluses pilootprojektina kolme erineva tarnija digitaalseid hinnasilte. Klient võib neid peamiselt märgata puu- ja köögiviljaosakonnas, kus hindu küllaltki tihti muudetakse.

Hindade käsitsi muutmine on aeganõudev, ehk digitaalsete hinnasiltide puhul toimub  aga hindade muutmine hetkega ning nii on kõige paremini tagatud samad hinnad nii hinnasildil kui kassas. Kahtlemata aitab see mõnevõrra vähendada inimeste töökoormust, kuid lahendused ise on veel küllaltki kallid ning seetõttu ei ole üleminek digitaalsetele hinnasiltidele kindlasti kiire protsess.

Lisaks hinna kuvamisele soovime hakata tulevikus digitaalsete hinnasiltide kaudu pakkuda klientidele võimalikult palju toodetega seonduvat lisateavet. Näiteks saab klient hinnasildilt mobiiliga skannida QR-koodi ning saada toodete kohta lisateavet alates retseptidest, soovitustest, infost sellega kokku sobivatest toodetest kuni võimaluseni «laikida» toodet sotsiaalmeedias välja.

Samuti saab turunduslikel eesmärkidel vahetada hindu kiiremini ja anda sellest digitaalsetel hinnasiltidel muutustele tähelepanu juhtivaid kuvamisvõimalusi kasutades ka ostjatele kohe teada.

Märksõnad

Tagasi üles