Mõned neist vanuritest on pangatöötajate sõnul kontorit külastanud iga kuu juba alates sellest ajast, kui riik pensionide tasuta kojukande 2009. aastal lõpetas.
Osa neist ei saa oma pangakontole laekunud pensioni iseseisvalt rahaautomaadist kätte, sest neil on kehv nägemine või haiged käed.
Teised aga lihtsalt ei suuda pangaautomaadi kasutamist ära õppida. Eurokalkulaatori kasutamist nähtavasti ka mitte. Või nad ei taha ära õppida.
Nad tahavad, et neid aitaks inimesed, mitte masinad või infolehed. Nad võtavad igal kuul ette käigu pangakontorisse, sest soovivad seal juba tuttavaks saanud ametnikega suhelda.
Õnneks leidub pangaametnikke, kes endale süllekukkunud sotsiaaltöötaja rolli ära ei põlga ning vanureid järjekindlalt aitavad.