Mõlemad tunnevad, et kampaania järel on elu kergemaks muutunud, sest enne ei öeldud klientidele kuigi palju seda ära ning pigem müüdi alkoholi, et vältida konflikti. Kui on teada, et seljatagune on kindlustatud ning müüjale tullakse konfliktse olukorra puhul appi, siis see ka toimib. Liis ja Mari kinnitavad, et lisaks kolleegidele on appi tulnud ka teised kliendid, kuna tülikas klient tekitab üldjuhul järjekorra ning häirib teisi poekülastajaid.
TAI vanemspetsialist Triin Sokk lisas, et viimase kolme aasta jooksul on selles osas toimunud positiivne muutus - müüjad julgevad dokumenti küsida ning on seda oskust harjutanud, samas nad eeldavad ka, mida ette võtta juhul, kui müüja keeldumise tõttu tekib konflikt. «Oluline on näha teenindaja vaatenurgast, mida nemad kogevad ning kuidas olukorda näevad. Joobes klient rikub poe atmosfääri, tülitab teisi kliente, lõhub asju jne ja kõige sellega peab müüja tegelema,» ütles ta.
Soku väitel tulevad müüjad asjaga üsna hästi kaasa ning nende jaoks on oluline tunda ka seda, et poe juhtkond ja kolleegid neid toetavad. Kui näiteks reede õhtul tekib poes konfliktne olukord, mis omakorda põhjustab pika järjekorra, teab müüja siiski, et on võimalus juhataja, teenindusjuht või turvamees appi kutsuda.
«Rimi tõestas, et kõik on kinni selles, mida kaupluse juhtkond endale eesmärgistab – näiteks kas toetab müüjaid - ning ainult seeläbi on muutus võimalik. Julgen öelda, et iga pood, kust müüakse alaealisele või joobes inimesele alkoholi, ei ole tahtnud midagi selle tõkestamiseks teha,» avaldas TAI direktor Maris Jesse.
Kinoteatri dramaturg Paavo Piik kirjeldas, et filmiklippide jaoks ainest kogudes käisid nad ühel reede õhtul koos Katrin Batsiga vanalinnas Aia tänava Rimis reaalseid olukordi jälgimas. «See, mida nägin seal mõne tunni jooksul, oli justkui väga depressiivne dokfilm,» avaldas ta, kuigi tegelikult on see reaalne elu. Kinoteater otsustas, et ei kaasa edaspidi oma projektidesse alkoholitootjaid ning nad üritavad veenda ka näitlejaid, et ei tehtaks alkoholile reklaami.
Allolev videoklipp annab aimu, milliste klientidega Rimi ja Säästumarketi müüjatel sageli tegemist tuleb teha.