Päevatoimetaja:
Sander Silm

Fazer ostis kolm tuntud küpsisebrändi tagasi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marge Tubalkain
Copy
Vanal mummulisel taldrikul: konjakikorp mustikatest ja Domino küpsistest krõbinaga.
Vanal mummulisel taldrikul: konjakikorp mustikatest ja Domino küpsistest krõbinaga. Foto: Britt Rosen

Fazer Grupp ostab tagasi kolm küpsisebrändi -  Domino, Jaffa ja Fanipala. Tehing suurendab Fazeri turuosa küpsiseturul. Soomlaste armastatuimate kaubamärkide naasmine Fazeri omandusse on osa Fazeri koduturu investeeringukavast. 

Kaubamärkide siirdumine Fazerisse on jätk 2012. aastal aset leidnud Kraft Foods (tänase Mondelez’) Vantaa tehase ostule. Fazer soovib kasvatada käivet ning tugevate kohalike brändide lisamine valikusse on loomulik viis kasvatada ettevõtte turuosa küpsiste segmendis, teatas ettevõte.

 «Soomlaste poolt palavalt armastatud küpsiste naasmine Fazeri kontserni on meie jaoks väga eriline võimalus. Arendame pidevalt oma tootevalikut lähtudes tarbijate soovidest. Näiteks suupisted on meie uus ülioluline kategooria, mille väljatöötamisel on küpsistel olnud võtmeroll,» sõnas Fazeri maiustuste kategooria tegevjuht Rolf Ladau.

Fazeril on küpsisetootmises pikaajaline kogemus: aastatel 1929-1995 valmistas Fazer ka küpsisetooteid. Domino küpsised toodi turule 1953. aastal, Jaffa 1969. aastal ja Fanipala 1993. aastal. 

Tagasi üles